Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een leuke kosovaarse man

  • Nassira

    Hallo,

    Ik ga mij even voorstellen, ik ben Nassira ben een marokkaanse meid maar ben in Nederland geboren.Ik wil even mijn verhaal kwijt.

    Ik woon in Breda en samen met een goede vriendin van mij Patricia zijn we naar Rotterdam gaan stappen omdat in Breda heb je niet veel te doen beetje saai en we besloten om een keertje naar Rotterdam te gaan stappen. Wij zijn naar een kroeg gegaan het was behoorlijk druk, wij hebben drankjes genomen en begonnen met dansen het is gezellig met all die mensen druk druk maar na half uur of 3 kwartier kwamen 2 manen binnen maar een man was opvallend en gelukkig kwamen hun naast ons blijven staan en kwamen veel meiden tegen hun praten kussen bla bla maar goed en ik wilde ook tegen die ene man praten die ik leuk vond maar durfde dat niet te doen maar opeens hoorde ik van mijn vriendin dat zij hem ook leuk vindt nou ik voelde niet meer op me eigen gemak toen ik dat hoorde van mijn vriendin maar andere kant ik begreep haar wel het was gewoon een leuke man en ja ik ging gewoon naast hem dansen en vroeg hem waarom ga je niet dansen hij beantwoorde met een lieve glimlach “ik kan niet dansen” nou ik kan ook niet dansen maar ik maak gewoon gezellig maar hij wilde niet dansen maar goed en wij gingen gewoon verder met onze gesprekken het is leuk mijn vriendin vraagt of we wat willen drinken zij ging drinken halen voor ons en ik wilde even opschieten met mijn vragen voordat ze komt ik vroeg hem waar die oorspronkelijk vandaan komt hij zegt dat ie uit Kosovo komt hij is 30 jaar oud en ik ben 28 jaar oud komt goed uit en hij zegt jij bent zeker marokkaanse ik zei ja hij zegt alle marokkaanse meiden zijn mooi hoe komt dat ik zeg weet ik maar goed komt mijn vriendin zij begon nou met dansen en zij ging elke keer naast hem dansen ik begon beetje jaloers te worden maar hij danst helemaal niet hij blijft gewoon staan en wij gingen met elkaar geintjes maken en het wordt tijd om naar huis te gaan wij gingen naar buiten hij ook samen met zijn vriend en hij zegt he dames was leuk om jullie te leren kennen en misschien komen we elkaar weer eens tegen nou hij uitstrekt de hand en kussen elkaar maar ik wilde hem niet los laten gaan voordat ik geen kus van hem krijg maar ik zag mijn vriendin zij voelde niet lekker dat ik dat deed en hij zegt met een lieve glimlach is goed dames ik wens jullie een fijne avond nou ik vroeg hem of ie een telefoonnummer voor mij heb hij zegt ja hier heb je hem, onderweg naar huis stuur ik hem een sms of die goed thuis is aangekomen en dat het gezellig was en toen stuurt hij ook sms terug hij zegt “nu ben ik aan het dromen madam”, ik vertelde aan mijn vriendin wat ie schreef maar zij zegt helemaal geen woord meer wij kwamen thuis doodmoe gelijk naar bed slapen volgende dag belde mijn vriendin me weer op en vroeg hoe met mijn gaat en ze vroeg of die man nog gebeld of sms heeft ik zei nee hoezo ze zegt nee gewoon vragen oke, in de avond heb ik die man weer gebeld en heb hem gevraagd om een keertje samen ergens te gaan eten hij vond het goed wij hebben een afspraak gemaakt om ergens naar Scheveningen te gaan eten en verder met elkaar gepraat over relatie dit en dat hij zegt luister, ik vind je hartstikke mooi ik ben nou 30 jaar oud geworden mijn tijd is gekomen om een serieuze relatie te beginnen maar ik wil een Kosovaarse vrouw hebben geen andere nationaliteit misschien is het lullig dat ik het zeg maar ik wil echt een Kosovaarse vrouw hebben omdat we hetzelfde cultuur en mentaliteit hebben en ik wil dat mijn kinderen mijn eigen taal gaan spreken en ik denkt dat het geen toekomst is tussen ons en ik wil ook niet aan spelletjes te beginnen maar wij kunnen wel vrienden bij elkaar blijven, hij praat wel rustig en met zachte woorden maar ik begon te trillen en ik kon niet meer vol houden mijn tranen komen eruit hij zegt moet je niet doen beter dat ik het nu zeg anders wordt je verliefd en dan heb je het zwaarder als ik het nee zeg, je kan beter iemand anders zoeken en wij kunnen wel vrienden bij elkaar blijven maar tussen ons wordt sowieso niks, nou ik zei tegen hem ook als het niks tussen ons wordt je mag het wel weten dat ik je ontzettend leuk vindt en ik kan niet vrienden met je blijven, ik kan je niet naast een andere vrouw zien en ik wil niet in je leven zitten en ik tril helemaal en mijn tranen gaan gewoon door achter elkaar, hij zegt kom we gaan weg hier, toen we weg gingen zei ie nou Nassira ik heb alles gezegd en als je wat te zeggen heb mag je gewoon zeggen, ik zeg tegen hem krijg ik een knuffel van je dat deed hij en ik wilde hem kussen maar hij zegt dat gaan we niet doen anders wordt het gevaarlijk we gaan hier ophouden ik zeg ik wil wel je lippen proeven hij zegt nee dat gaat alleen mijn toekomstige vrouw proeven en niemand anders sorry dat ik het zeg, ik zei oke is goed we hebben afscheid van elkaar genomen, maar hij blijft in mijn gedachten ik vind hem zo ontzettend leuk en lief maar ik wil hem ook niet meer storen met bellen of sms hij heeft me duidelijk gezegd dat ie een Kosovaarse vrouw wil en geen andere.“”Jammer“”

    Groetjes, Nassira.

  • Liridon

    vind knap van die man hoe kon die geen nee zeggen meeste mannen kunnen niet wachten om iemand te hebben ik zou geen nee zeggen hoor ik zou je niet weigeren hehe.

  • peja

    Ja, madam Nassira, leuk verhaal, heel indrukwekkend…….ik vind knap dat hij jou lippen(vooral hete lippen) van een

    mooie marokaanse dame kon weigeren, menige man zou daar volop gebruik van maken hahahhhaaaaa ,,,,,,,

    Het kan mij wel voorstellen dat hij een kosovaarse vrouw wil; aan de ene kant begrijpelijk, de kinderen de taal en bepaalde gebruiken,,,,,,,,,

    en andere kant jammer, want trouwen met andere culturen, geloven en rassen kan vaak heel wat moois opleveren en biedt stabiliteit en harmonie

    voor de samenleving waar we nu leven……….

    ik ben zelf ook getrouwd geweest en heb kinderen met iemand uit een andere cultuur een geloof, prachtige ervaring………..

    en heb absoluut geen spijt van, het was voor mij maar een verrijking, maar naar mate ik wat ouder wordt zou ik toch voor een kosovaarse

    vrouw kiezen,,,,,, dus ik neig toch om hem gelijk te geven,,,,, en dat zie je vaak met heel veel kosovaarse jongens dat ze toch

    uiteindelijk toch voor een kosovaarse vrouw kiezen,,,,,en denk dat bij jullie marokkanen is ook het zelde ‘'probleem’'…….

    maar goed ik vond je verhaal heel origineel,,,,,,

    succes verder……… gr,

  • Linda

    Hoi Nassira

    Kan je zijn e-mail adres aan mijn geven eventueel zijn nummer?

    Gr Linda

  • Liridon

    Linda misschien krijg je ook geen kans bij die ene man zo te zien lopen veel vrouwen achter hem aan je kan beter met mij een afspraak maken, wil je mijn nummer?

  • Nassira

    hoi peja,

    Ja bij ons is ook hetzelfde mentaliteit ze willen met elkaar trouwen maar voor mij zou geen probleem zijn geweest als ik met hem zou gaan trouwen of een relatie met hem gaan beginnen.

    Goetjes,

  • Nassira

    hoi Linda,

    Ik heb geen e-mail van hem wel nummer maar ik kan hem niet zomaar geven misschien vind ie niet leuk dat ik dat doe maar ik kan hem wel bellen en vragen.

    Ik heb hem gisteren weer gebeld maar hij is wel sociaal hij zegt ook ik heb gezegd vrienden kunnen we wel blijven maar geen relatie, ik wil iemand vast hebben maar kosovaarse meid geen andere en ik denk dat we wel vrienden bij elkaar blijven.

    Maar ik kan alvast voor je vragen en je hoort het nog van mij.

    Groetjes,

  • Linda

    Nassira is goed.

    Ik hoor het nog.

    Gr.Linda.

  • x-factor

    Linda Schreef:

    ——————————————————-

    > Nassira is goed.

    > Ik hoor het nog.

    >

    halo linda wat is je lft en wp als ikvragen mag

  • driton

    Hallo Nassira

    Alle kosovaarse mannen zijn leuk hoor je mag ook een andere kiezen als je op kosovaren valt mij bijvorbeeld hahaha.

    gr Driton