Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een leuke kosovaarse man

  • nexhat

    ky qe e paska refuzu per mu budall eshte

    budalla brina ska po qishtu eshte.

    nashta u kon edhe peder per qata e ka refuzu

  • Antigona

    A paska meshkuj shqipetar te bukur a?

  • driton

    Antigona nese ka femra shqipetare te bukura ka edhe meshkuj te bukur e tash merre vehten shembull ose (pergjithesi)

  • Bujar

    Pershendetje te gjithve

    Dag allemal

    wie wil een mooie kosovaarse man ontmoeten dat kan nog

    ik ben een vrijgezele man en ik woon Amsterdam.

  • sisoko

    oj antigona,per mue ka shkrue ajo marokanka…ska faj se une jam si bred pitt…..hheheheheh…..klm antigonaaaaaa…..

  • besnik peja

    hey nassira ik denk dat je je eigen weg moet kiezen,als en kosovar jou zegd dat hij will trouwen met en albanese vrouw moet je altijd van uit gaan dat het ook gebuerd.maar je moet blij zijn dat hij tegen jou erlijk is geweest en op tijd gezegd wat hij will,en niet eerst jou gebruiken en dar na jou aan de kant zetten,aan de andere kant ik hoop dat jou wens in vervulling komt,gr besnik

  • besnik peja

    ik heb ook en marokkanse vriendien en die wou ook perse met marokkanse man trouwen,en na 3 jaar relatie zei ze tegen mij.we moetn uitmaken erlijk gezegd ik hield van haar maar het was haar eigen keus.nix aan te doen haar familie verwachte ook van haar dat ze gaat trouwen met en marokkan en zij heeft dat gedan hellas voor mij,gr

  • Mirjana

    Hoi Nassira

    Ik heb ook met een man via een site zitten chatten en het klikte zo goed tussen ons en hij vroeg om een afspraak en dat deden we op hetzelfde dag omdat wij allebei in Rotterdam wonen om eerlijk te zijn hij was echt een prins op het witte paard het was leuk en gezellig en ja we zijn best ver gegaan we hebben met elkaar gevreeën maar pas daarna vroeg ik hem wat ben jij eigenlijk hij zegt ik ben albanees uit kosovo en ik ben zelf servische maar toen zei ie heb je nou spijt van dat je met mij hebt gedaan ik zei van niet ik leef met politiek niet mee en we hebben paar keer elkaar gezien maar en ja ik voel wat voor hem en hij zegt ik kan niet verder met je gaan ik wil niet dat je op mij verliefd wordt ik ben niet van plan om met je te gaan samen wonen of trouwen en ik heb nog steeds contact met hem maar omdat ik hem zo lief vind bel ik hem vaak om langs te komen eten of drinken als ik wat nodig heb staat ie klaar voor mij en we blijven wel contact met elkaar houden en ja soms gebeurd ook wat tussen ons maar verder wordt niks tussen ons omdat hij zegt dat zijn ouder niet gaan accepteren dat ik een servische ben. Dit schreef ik omdat die gene man waar ik mee in contact ben hij is ook 30 en woont in Rotterdam ik weet niet of wij voor hetzelfde man erover hebben maar in iedere geval, hij is leuk 30 jaar oud en woont in Rotterdam.

    Groetjes Mirjana.

  • besnik peja

    hey mirjana het is hel vervelend voor jou,en ik wet dat wij in het westen leven en we zouden ook niet met politiek veel te doen,maar als je kijkt wat is het gebuerd in het verleden jij wet er niet veel maar ik ben na de oorlog naar kosovo, de sporen die zijn gelaten is ongelofelijk verschriekelijk echt,en dat is ook reden dat albanesen niet trouwen met servishe vrouwen,dat heeft me te makken dat familie niet will en je woordt echt verbanen uit familie,als hij het doet,eigenlijk liefde heeft niet veel me te makken met politik maar het leven is einmaal zo,gr besnik

  • Chicky

    Geachte Mirjana,

    Dat verbaasd mij niet dat albanezen met serviche meiden relatie hebben hun hebben met met verschillende nationaliteiten relatie dus het is niet nieuw voor mij maar het klinkt misschien anders als je zegt servische omdat het heeft met politiek te maken door de oorlog in Kosovo.

    Succes.