Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een leuke kosovaarse man

  • mentor

    oj linda,gij zegt tegen mij ligen!!ik zou da tegen u ni zeggen se))))mijn opvoeding laat da ni toe'''''!!!!!!!!!!wanneer heb je hem gezien?

    tja het kan da ik me vergis,maar naar mijn geweten hij is mijn maat hoor!!!!en ik ben even knap als hem)))))))

  • nora

    Leuke mannen willen iedereen hebben logisch toch.

    Ik zou ook een keertje hem willen ontmoeten.

    Linda hoe kan ik met hem in contact komen,kan je mij daarbij helpen?

  • mentor

    hoi nora,ik zal je wel helpen om hem ne keer te ontmoeten hoor,,,das geen enkel probleem se!!!!!zeg me maar wanneer heb je tijd?

  • Shpendi

    Edhe une jam i bukur kisha dal edhe une ne takim

  • X

    8-)8-)8-)8-)

  • Linda

    X zie je geloof je nou of niet hahaha

    Heb je nog uitgerust ?

    Ik spreek je nog.

    xxx Linda.

  • X

    Linda ik zie het ik heb het gelezen ik moet je geloven heb niks te willen (:P) dacht dat jullie mij in de maling willen nemen ik ga nas later bellen ;) ik heb wel uitgerust je hebt gisteren best wel veel op :)o hehe bestaat die forum lang of niet

    Groet X

  • Niku

    Ik vind heel knap van die Albanees uit Kosovo dat hij eerlijk tegen je is geweest. Zo hoor elke man en vrouw te zijn. En hij is niet de ene Albanees jongen die de waarheid durf te zeggen .

    Zo zit ik ook in elkaar en ook mijn vrienden zijn net als die gene.

    Groet,

    Niku

  • Arbeni

    Niku mos thuj kurgje se me pas rastin e kesaj nuk ja kisha fal momentin na mundemi me thone cka dush po le te mu kish afru mu i kisha kallxu a e kisha refuzu po shume rralle ka kesi raste qe mashkulli thote jo po qysh e morra vesh ai tipi paska ngul kom veq me pas dashnoren shqiptare e kurrfare tjeter.

    Pershendes Arbeni

  • Niku

    Arben ndoshta ki te drejte po un mendoje personalishte qe ka edhe tjer Shqiptare qe kan shanca mira po per nje arye a po tjeter nuk e kepeperdorin situaten.