Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een leuke kosovaarse man

  • driton

    het zijn niet veel mannen die dat doen ik zeg ook ik vind echt knap van hem hoe kon die dat doen en toch is die vrijgezel echt knap van hem.

    gr driton.

  • Gresa

    Driton,

    Het is echt niet waar wat je zegt alle kosovaarse mannen ik heb met een kosovaar verkering gehad en veel leugens hij gaat achter zijn vrienden allemaal gekke dingen doen, toen ik erachter kwam ik dacht nou ik denk dat ik bij de verkeerde zit en zeg niet alle kosovaren je hebt echt grote verschil wat ik nu de verhaal van die mevrouw Nassira hoor lijkt me een echte heer maar met wie ik om ging echt slecht ervaring en ik dacht nou kosovaren zijn niet meer te vertrouwen maar als ik dit verhaal van mevrouw Nassira hoor kan ik weer zeggen dat het niet iedereen hetzelfde is.

    Groetjes Gresa.

  • Gezim

    Gresa veq kush na ka inati se ma te mire se na ska.

  • Nassira

    hoi Linda,

    Ik heb het gevraagd hij is akkoord gegaan je kan me mailen op deze adres en ik geef je zijn nummer door : nass82@live.nl .

    Groetjes, Nassira.

  • Linda

    Dacht dat je vergeten was hehe.

    Ik ga je mailen.

    Groetjes, Linda.

  • ledioni

    haha ska pas faj ajo se shum tomel jena be na kosovart ……wij zijn wel lekker …

  • beni

    po na kosovart te omel po veq me kon sherbet po edhe budall sa dush ku e paska refuzu more me pas kan une e kisha lepij prej gishtave te komve e deri te floket timin ja kisha qit avull i kish shku.

  • driton

    kosovart deri sot kerkon nuk e kane refuzu as plakat deri edhe me plaka u martojshin e ky tipi po zgidhka.

    valla bash kam qef me taku njehere.

    Nassira hoe kan ik in contact komen met die man?

    gr driton.

  • mentor

    hey nassira cava me u?ik ken hem hij heeft een kosovarse dame gevonden en hij is in prishtina gaan wonen,jammer want hij is een leuke mooie jongen.

    ik kan u een foto van hem bezorgen,zegt u maar.groetjes uit brussel!!!!!!))))))

  • Linda

    mentor,

    niet liegen, ik heb hem ontmoet en heb nog steeds contact met hem hij is inderdaad een leuke man en hij is in Nederland.

    genjeshtar ( rrenacak )