ik heb al 13 jaar relatie met een albenees. hij heeft met mij zijn verblijfsvergunning nederland. hij is veel in kosovo, hij heeft 2 dochters 10 en 9 jaar.met mij. zijn familie in nederland kwam wekelijks over de vloer. tot 3 jaar terug plotseling niets meer met ons te maken wilde hebben. nu was net het contact herstelt,ze wilde weer contact.ik begreep dat de broers allemaal ruzie hadden met de vader van mijn kinderen.waarom wist ik niet,. maar nichtjes en neefjes zagen en logeren weer over en weer. toen zag ik de belasting papieren,daar stonden 2 kinderen in kosovo op. om lang verhaal kort te maken hij heeft daar ook een relatie met 2 zoons 4 en 2 jaar.dus ben hem al jaren aan het delen ,zonder dat ik wist.ook zijn familie nooit vertelt.nu begrijp ik dat wij nooit meeer kosovo konden.ben er geweest.omdat ik nu het weet en de kinderen,wil de enigste broer met gezin geen contacht, bang denk ik dat zijn kinderen, het te horen krijgen.mijn kinderen zijn door die fout alles kwijt. familie etc. ik kan met de kinderen niet naar kosovo omdat zij en de familie van niks weten en hij niet wil vertellen,uit angst haar familie.en omdat zielig vindt wat hij haar ook heeht aan ge daan.de famlie kosovo houd zijn mond uit schaamte. dus zij is daar volledig op genomen .en wij zijn aan de kant geschoven voor zijn fout.nu mag de vader van mijn kinderen delen,en mijn kinderen moeten op groeien zonder de familie van vader en kunnen hun broertjes niet zien.wij zitten in nederland met de vader van mijn kinderen als in nederland is,onze toekomst is kopot wonen in kosovo.ik heb geen familie,dusik kan de kinderen een lieve moeder geven, en af en toe hun vader.hoe het nu verder moet weet niet meer.zijn famielie nederland wil niks meer met hem , en kosovo heeft hij ze wel ,omdat zij niet mag weten. dus heeft ons nog alleen nederland het is dus gewoon kwestie van tijd en hij blijft daar.hij kan niet tusssen 2 gezinnen pedelen. en omdat zij daar zit , en hij weet dat haar familie het hem moeilijk kan maken.zal hij ondanks dat hij meer van mij houd voor haar kiezen denk ik zo. wij boeten nu al voor zijn fout.weet het nu 5 dagen en ben radeloos wat moet ik doen ik hou heel veel van hem en wil hem niet kwijt