Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

telefoonnummers

  • lavanda

    Kan iemand mij vertellen waar ik een telefoongids van Pristina kan vinden op het internet?? wij zijn op zoek naar iemand die daar nu woont,maar het nr.wat wij hebben gekregen is onjuist…..:S

  • goni

    0038138400500

    0037744500400

    0038649400500

    Groetjes

  • tony

    ik heb imand in pristina ….maar mag ik weten wat wil je met die nummer van daar ???

  • lavanda

    Toen de oorlog in Joegoslavie begon, zaten wij bij vrienden in Ulcinj. In de loop van de jaren zijn we het contact verloren, doordat telefoonnummers veranderd werden.

    Afgelopen zomer zijn we weer in Ulcinj geweest, en hebben het telefoonnummer van die vriend gekregen. Hij woont nu in Pristina, maar het telefoonnummer wat we kregen, is niet goed…….

    Ik zoek dus niet zomaar een telefoonnummer van iemand in Pristina…….eigenlijk zoek ik een telefoongids op internet,maar waarschijnlijk bestaat dat niet.

  • venera

    ne van prirstina is 0038138 blllabllablla av als i pristina bent 038en bllabllablla ok gr venera