Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Inburgeringsexamen in het buitenland

  • A3000

    Ik ben opzoek naar iemand die mensen in Kosovo kan voorbereiden op het Inburgeringsexamen in het buitenland.

  • DRita

    hallo,

    ik ben mijn vriend aan het helpen met het inburgeringsexamen in het buiteland.

    Wat voor hulpt heeft u nodig?

    misschien dat ik u wat tips kan geven..

  • cimi

    Hallo,

    Er wordt een cursus in Pristina gehouden. Voor meer info kunt u naar deze e-mail schrijven (shqip-holandiosht@live.com).

    Groetjes Cimi

  • Bedri

    hoi hoi Cimi

    ik lees dat je veel weet over de inburgerings examen in kososvo.

    maar ben eigenlijk op zoek naar iemand die cursus geeft zo dat mijn vriendin de nederlandse taal beter onder de knie heeft.

    en makkelijker de inburgerings examen haalt.

    ik heb een mailtje gestuurd naar

    shiqip-holandiosht@live.com

    shiqip-holandiosht@live.nl

    shiqip-holandiosht@live.ks

    maar heb bij . com en .nl krijg ik een fout melding dat de email niet verstuurd is??

    en bij .ks heb ik nog geen reactie gehad?

    of heb ik het verkeerde adres ingevuld?? zou je me hier bij willen helpen.

    hoor graag van je. alvast bedankt

    groetjes Bedri

  • Bedri

    hoi

    ik ben ook op zoek wie mijn vriendin in kosovo een cursus nederlands kan geven.

    als ik iets vind laat ik het je weten. als jij iets vind wil je het me dan ook laten weten

    alvast bedankt groetjes Bedri

  • Fitim

    Hallo,

    Mijn partner is afgelopen zondag aangekomen in NL. Ze heeft in mei/juni voorbereiding gedaan en inburgeringsexamen gehaald. Zonder enige hulp.

    Ik heb het pakket aan boeken, cd's en dvd's gestuurd en heel af en toe via MSN e.d. uitleg gegeven. In totaal is ze 6 weken bezig geweest 3 weken voorbereiding (wel heel erg serieus aan het werk) en 3 weken wachttijd (en dus nog meer leren en voorbereiden).

    Wees op tijd met je aanvraag van het examen want het duurt ong. 3 weken voordat je examen kunt doen.

    En a.u.b. trap er niet in om geld voor hulp tijdens het te betalen - corruptie. Er is geen mens die je kan helpen met het examen bij de ambassade. Het is volledig geautomatiseerd, je vriend/vriendin praat tegen een computer en er komt geen menselijke beoordeling bij.

    Ik zeg dit omdat er op verschillende forum's in Kosovo een groepje mensen is die geld vraagt om je te helpen tijdens het examen. Niet doen.

    Heel veel succes allemaal en schroom uiteraard niet om wel een cursus te volgen als het niet makkelijk gaat. Alle hulp is welkom. Mocht iemand ook vragen en of advies (gratis) (nodig) hebben stel hier gerust je vraag, wij hebben net alles afgerond en ik kan misschien wel wat advies geven.

    Fitim