Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Native speakers gezocht voor o.a. Albanees

  • Anne Willems

    Hallo allemaal,

    Ik ben voor ons bedrijf op zoek naar native speakers van 67 talen waaronder Albanees.

    Ik zal even kort uitleggen wat de bedoeling is: ons bedrijf, Tekom Vertalers, is bezig met het opstarten van een stemmenproject. Wij ontvangen van onze klanten filmpjes in het Nederlands, die vertaald worden door onze vertalers naar de gewenste taal. Wij zijn nu bezig met het aanleggen van een database met moedertaalsprekers van 67 verschillende talen, zodat de mensen die in onze database zitten de filmpjes kunnen inspreken in hun eigen taal. Tegen betaling uiteraard!

    Aangezien ik geen contacten heb met de Albanese gemeenschap in Nederland probeer ik via andere wegen toch in contact te komen met deze mensen. Ons bedrijf is gevestigd in Hoofddorp. Wij zijn op zoek naar moedertaalsprekers die binnen een straal van ongeveer 30 km van Hoofddorp wonen.

    Mocht je geïnteresseerd zijn laat het me dan alsjeblieft weten! Ook voor andere talen hoor ik het graag!!

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Tekom Vertalers

  • mentor

    ik woon in antwerpen,voor zo een jobeke zou ik wel zien zitten!!contacteer mij ne keer aub?greetz mentor

  • Fitim

    Dag Anne,

    Als je binnen de straal van 30km niemand vindt dan wil ik wel graag helpen. Ik spreek zowel Nederlands als ook Albanees foutloos (voor zover dat kan uiteraard). Ik heb de eerste helft van mijn leven in Kosovo gewoond en de andere helft in het noorden van Nederland.

    Groet,

    Fitim

  • Beka

    Beste Anne Willems,

    Ik ben afkomstig uit Kosovo, sinds 1992 verblijf ik in Nederland.

    In het verleden heb ik ruime ervaring kunnen opdoen met vertalingen door mijn freelancewerkzaamheden voor TvCN.

    Ik ben woonachtig in Rotterdam.

    Met vriendelijke groet,

    B. Nuradini

  • sadik

    beste anne willems

    ik woon in de buurt ,heb ervaring met vertalen en tolken .denk je iets voor je kan doen ,neem contact.

  • Beki

    Beste heer/ mevrouw,

    Indien u meer informatie wilt, kunt u gerust contact opnemen met mij. Ik kom uit Capelle aan den IJssel/Rotterdam (Zuid-Holland). Ben van Kosovaarse afkomst en spreek de Albanese taal. U kunt mij mailen op de al reeds aangegeven e-mailadres.

    Ik hoop u zo voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    B. Bajraktari

  • Safet

    Beste mevrouw Willems,

    Ik ben een tolk-vertaler in Albanees, Macedonisch en Servo-Kroatisch en woonachtig in Utrecht. Als u denkt dat ik de juiste persoon ben

    voor deze job hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Safet Rizvanovic

  • Meri Berisha

    Geachte mevrouw Willems,

    Ik ben Meri Berisha, afkomstig uit Kosovo, sinds 1992 woonachtig in (Riswijk) Nederland. Naar aanleiding van uw advertentie, mail ik u met de wens om een afspraak met u te maken.

    Met vriendelijke groet,

    M. Berisha

  • Florim

    Beste Anne,

    Toevallig kwam ik uw advertentie tegen en ik zie nog steeds dat u lang geleden de advertentie heeft geplaatst. Ja, mijn moedertal is albanees en ik heb de albanese taal en letterkunde ook gestudeerd op hoog niveau - op de filologische faculteit, universiteit dus. Ik ben dagelijks bezig met de albanese taal en tot nu toe ik heb zeven boeken vertaald, de helft in het albanees en de helft in het nederlands. Mijn vertaalwerk is mijn passie, helaas tot nu toe onbetaald. Ik zie het wel dat Hoofddorp ver van Breda is, maar ik hoop - als het niet te laat is, misschien na een gesprekje “komt Hoofddorp nog dichterbij dan het is” …, ik bedoel, online werken Hoofddorp is niet meer verweg.

    Voor meer informatie kunt u me bellen op dit nummer: 0621353184 of mailen: fokinl@hotmail.com

    Vriendelijke groeten,

    Florim Behluli - Breda

  • Burim

    Geachte heer/mevrouw,

    Hierbij solliciteer ik naar de functie “ albaneze vertalers gezocht”.

    In verband met privacy zou ik u willen vragen of u mij een email stuurt naar het bovengenoemde emailadres wilt reageren voor uitgebreide informatie.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,

    Burim Uka