Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Albanees/Kosovaars kado

  • Sander

    Beste mensen

    Ik heb jullie hulp nodig.

    Ik heb een albanees collega hij zegt ik ben albanees uit kosovo ik weet niet helemaal hoe het zit maar goed, wij werken nou 4 jaar samen maar wij hebben echt een strenge manager gehad alle collega's hadden we problemen met hem en hij dreigde ons iedereen met ontslag maar die albanees collega van ons heeft hem opstaande voet ontslagen, hij heeft een advocaat ingeschakeld en toen opeens kregen we te horen dat onze manager is ontslagen door onze collega. Maar nu willen wij alle collega's hem danken maar wel met een grote kado een verrassing zeg maar maar ik vraag me af wat is het belangrijkste kado voor albanezen of kosovaren zodat we hem kunnen verrassen. Hebben jullie wat speciaals?

    Hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet, Sander de Blom.

  • suzana

    Hoi Sander,

    Ik heb jouw bericht gelezen, ik kom zelf uit Kosovo, en ik zal proberen beetje te helpen,

    Wat zou die kosovarse man leuk vinden?, hij zou heel leuk vinden een mooie bosje bloemen met een kartje erbij, eerlijke komplimenten en dankbarheid+een biertje, ha ha.

    Er zijn in kosovo mooie beelden te kop, b.v. iets van natuur of bijzondere gebouw, maar die zijn niet in Nederland,

    Ik wil jou zeggen dat wij kosovaren (voor zo veel ik weet), woorden heel blij met een mooie kompliment, hoeft niet perse iets bijzonders te kopen, dus maak je maar geen zorgen over,

    Groeten, mss iemaand anders kan beter helpen,

  • Arian

    Maak een Kosvaarse en een Albaneze flag samen in een mooie lijst, het liefst geschilderd in het doek…daar zal hij echt blij van worden, en zal hij jullie nooit vergeten..hoop dat het doek niet te duur wordt! ))

    Groetjes en Succes,

    Arian

  • Alex

    Een Kosovaar (een nman al helemaal niet) die verras je niet met een bos bloemen, het is beter iets te geven waar hij als (nu) werloze meer aan heeft b.v.b een cadeau bon o.i..d

  • Sander

    Hallo,

    Bedankt voor jullie reacties maar we hebben een reis naar Brazilië voor hem geregeld, hij heeft het verdiend,hij is gewoon waard.

    Mvg, Sander.