Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

albanees leren spreken

  • sisoko

    ik woon ook regio antwerpen!!!!ik kan u wel met t albanees helpen hoor

  • fatos

    halo alles good bednak voor leren naar school:)-D

  • Amy

    Ik zoek ook iemand die me Albanees kan leren spreken, schrijven en lezen in Limburg.

    Al iemand gevonden Vanessa??

  • Kimberley

    Hallo allemaal,

    Ik las net het onderwerp.

    ik ben zelf ook op zoek naar iemand die ij albanees kan leren lezen,schrijven en spreken.

    Het liefst iemand in de regio Utrecht.

    Groetjes

    kimberley

  • melissa

    ik wil graag albanees leren spreken

  • Johan

    Hallo,

    wij zoeken iemand die ons albanees kan leren. Met name het spreken en lezen..

    Hoor graag wat

  • peggy

    Ik zou ook heel graag albanees willen leren in Zeeland.

  • Ecaterina

    Beste Minira,

    Ik en mijn zoontje zouden graag albanees willen leren.

    Nu heb ik jou bericht gelezen en zou graag willen weten hoe ik met jou in contact kan komen.

    Met vriendelijke groet,

    Ecaterina Djanigaev

  • info@summitworks.nl

    Professionele en snelle Albanese vertaaldiensten

    Vertaalbureau Albanees

    Het Albanees (Shqip) is een aparte taal met twee dialecten: deze twee dialecten zijn het Gegisch (dat gesproken wordt in het noorden) en het Toskisch (dat gesproken wordt in het zuiden). Het Albanees is de enige echte officiële taal in Albanië en wordt verder gesproken door etnische Albanezen in Italië, Kosovo, Macedonië, Montenegro en Turkije. Summit Works Vertalingen & Communicatie is ook een uitstekende partner voor (beëdigde) Albanese vertalingen.

  • e.j.bijl89@gmail.com

    Geachte Minire Sahiti,

    Ik heb interesse in Albanese les in de buurt van Ridderkerk. Wat is uw e-mail adres?

    Mvg,

    Else