Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Belangrijke hulp gevraagd !

  • Alina

    Hallo beste mensen,

    Hopelijk verkeren jullie en de mensen die jullie lief hebben in goede staat van gezondheid.

    Ik schrijf dit met veel moeite… Ik vind het echt heel moeilijk om hulp te vragen, maar dit keer voel ik mezelf echt verplicht om het toch te doen.

    Ik zal het proberen kort te houden zodat het makkelijk leesbaar is, maar mensen die meer informatie over de situatie willen kunnen mij mailen op: a.rama@hotmail.nl (echt .nl)

    Mijn neef, afkomstig uit Kosovo heeft een hersentumor. Hij en zijn familie hebben echt helemaal niets…Hij werkte zich letterlijk kapot voor 50 euro per maand.

    Naja ik kan echt hele verhalen schrijven maar waar het om draait…hij moet geopereerd worden aan zijn hersenen, er is al eens een operatie geweest in Tirana (Albanië) en daar hebben ze hem een paar dagen na de operatie al weer naar huis gestuurd. Het was goed zo zeiden ze…Dit bleek niet het geval, en nu is er iets beschadigd wat ze weigeren te betalen omdat ze zeggen dat het niet hun schuld is. Heel corrupte zaken allemaal.

    Daarnaast kan hij nu niet meer werken dus ook niet voor zijn gezin zorgen. De rest van de familie heeft het ook niet goed en doen wat ze kunnen maar dat is lang niet genoeg helaas, want ook zij hebben het erg moeilijk. Kindjes kunnen echt bijna niet eten, naja echt hele moeilijke beproevingen.

    Er is al met al nauwelijks geld voor eten, laat staan voor een normale kijk-operatie wat er nu écht mis is gegaan, en wat daarna volgt. Ik weet tot nu toe dat er in iedergeval een revalidatie van minimaal 1,5 jaar is omdat hij heel erg vergeetachtig is geworden en ook niet meer weet wanneer hij het gevoel krijgt dat hij naar het toilet moet.

    Ik probeer echt alles doen wat binnen mijn mogelijkheidheden ligt om hem, en zijn familie erbij te helpen, maar ik kan dit echt niet zonder andere hulp helaas. Echt ELKE EURO is welkom, echt. Het vervelend is dat vele die dit lezen mij niet zullen kennen, ik wil er echt alles aan doen zodat jullie mij vertrouwen. Ik voel me zo machteloos, zo machteloos….Geld is niet belangrijk denk ik vaak, maar in sommige gevallen zou het toch fijn zijn als je wat meer te besteden had… Er zijn zoveel mensen die het nodig hebben, en écht nodig… Het doet mij zo'n pijn om hem zo te zien. Vele van jullie weten misschien dat ze daar corrupt zijn, ze vroegen tijdens de operatie alleen om de temperatuur op te meten en schone lakens al geld….

    Als jullie mensen in jullie omgeving kennen die graag zouden willen helpen stuur het dan alsjeblieft door.

    Mijn gegevens kunt u vragen via : a.rama@hotmail.nl

    Moge jullie er rijkelijk voor beloond worden, met meer.

    Het spijt me dat dit op zo'n manier moet, maar helaas heb ik zelf ook niet zo'n breed netwerk.

    Dank u wel.

    Alina

    Zie ook: http://zurraa3.wordpress.com/2010/10/28/help-mee-de-hersentumor-van-nusret-te-bestrijden/

  • shpresa

    He, moj Alina, me vjen shume keq per rastin tuaj, e shof se nuk ka reague asnjeri, dhe nuk eshte qudi, por mua me qudite fakti qe ju jetoni ne Holande dhe i drejtoheni nje gazete te shkruar ne gjuhen holandeze me lutje arabe, nuk e dij se qfare ke mendue ti se do te arrish me kete gje, une te them qe me mire do te ishte ti drejtoheshe nje kishe, se muslimanet nuk i ndihmojne askujt moj zonje, ata marrin, por nuk japin asgje. Po te ju ishe drejtuar holandezeve, me siguri qe do te kishe ndonje rezultat me te mire, por jo te lutem me ato terma arabe se na e nxite jeten ju muslimanet shqiptare-arab, edhe pse vet i takoj atij drejtimi, jo me fajin tim,…

    sukses,

  • Fenix

    E nderuara Shpresa,

    Pyetja e asaj zonjushes eshte “”Ndihmë“” se ku e cka kerkon si kerkon e ka rastin qe te drejtohet per ndihme nese ke mundesine ti ndihmosh mire nese jo atehere mos hy asaj gjuhe.

    Te pershendes.

  • shpresa

    Po ti more Feniks, mos u perziej gjithkund si biberi i zi,

  • Fenix

    Shpresa mos u ashperso se nuk te thashe gje te keqe.

  • Shpresa

    Sorryyyy Fenix,

    groetjes,