Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inburgerings examen in kosovo

  • peggy

    ik zou je graag willen spreken kan je mail sturen?

  • peggy

    hallo Fitim,zou graag meer willen weten kan je mij een mail sturen pegg73@gmail.com

    dank je

  • Cimi

    Beste Meneer…

    Ik ken wel iemand die cursus geeft in Prishtina. U kunt contact opnemen via deze e-mail: shqip-holandisht@live.com

    Groetjes

  • nederlander

    joh wat erg dat inburgeringsgebeuren. Als Nederlander schaam ik me er voor. Maar ja, ik heb het niet bedacht, gelukkig. Kan jullie wel vertellen dat ik die test voor de grap eens gemaakt heb en onze kinderen met een vwo opleiding ook. Die vragen zijn zooooooo achterlijk die zou je een hond nog niet stellen. We haalden allemaal een onvoldoende. Want zeg nou eerlijk, wie kan het wat schelen hoeveel broers of zussen de koningin heeft of wat je zou doen als je buren die je nauwelijks kent een baby krijgen! Er is geen nederlander die deze vragen hetzelfde zou beantwoorden, want er is een wereld van verschl of je in een dorp of stad woont hier. Of dat je in het zuiden, noorden of in de randstad woont. Bovendien is het een multicultiland! De geschiedenis van Nederland is ook niet bepaald om trots op te zijn met haar VOC verleden, slavenhandel en wat verder al niet meer. Als het aan mij lag, een paar lessen nederlandse taal om je verstaanbaar te maken om werk te kunnen vinden eventueel. Maar het visum afschaffen en er zijn ook banen genoeg waar je je in het engels of duits kan redden. Allemaal wildersflauwekul. En die test is gewoon te zot voor woorden. Succes allemaal en welkom in de wereld die nederland heet.

  • miepje

    jullie moeten allemaal in skopje zijn mensen me man heb het ook gedaan en heb gehaalt