Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 de vrouw met kinderen kosovo

  • Fitim

    Xhevahire,

    Jou verhaal grenst echt aan het (on)fatsoenlijke hoor. Je scheldt “Roos” uit, je spreekt mij aan om te vertellen hoe ik hier gekomen ben… Dat heeft niets te maken met de discussie hier.

    Ik kan met opgeheven hoofd vertellen dat ik 21 jaar met dezelfde vrouw getrouwd ben, twee kinderen met haar heb, in Nederland en geen vrouw en kinderen in Kosova heb. Ook niet vreemd gegaan ben. Gewoon trouw tot de dood ons scheidt. En ja, met een nederlandse vrouw getrouwd.

    Jouw verhaal over de kleine volk op de Balkan slaat nergens op. Wij zijn geen kleine volk en andere blabla.. onzin. Wij zijn een groot volk met een geweldige traditie maar ook met veel tekortkomingen, net zoals alle andere volkeren ter wereld.

    Wat we niet gehad hebben is wat “n” overkomen is. Misschien zijn het er duizenden die dit doen. Maar dat maakt het niet goed. Zowel “n” als ook de andere vrouw in Kosovo zijn slachtoffers van een leugenaar, iemand die onfatsoenlijk is en alleen aan zichzelf denkt. Dit kun jij en ook niemand anders goedpraten. Zeker niet namens het albanese/kosovaarse volk.

    Ja, “n” heeft gelukkig twee gezonde kinderen en mag er gelukkig mee zijn. Maar wat gaat “n” aan haar kinderen vertellen als ze over “waar is papa?” beginnen? Zijn deze kinderen gelukkig? Voelen ze zich albanees, nederlands of doodgewoon ongelukkig omdat hun vader hun blijkbaar niet goed genoeg vond!!!

    Nu mag je mij ook uitschelden, maar geloof me je gaat je niet beter door voelen. Bedenk gewoon als iets dergelijks jou of je zus of iemand die je goed kent dit zou overkomen. Vind je het dan ook goed?

    Fatsoen hoort bij een persoon, geen fatsoen ook, niet bij een volk.

  • xhevahire

    hoi Fitim,

    Ten eerste: ik heb niemaand uitgescholden of hoe zeg je dat, ik heb alleen de warheid verteld en bij somige mensen doet dat pijn. Zij zegt “wat die man gedan heeft, dat heeft te maken met onze traditie”, ik zou maar vragen, is soms somalische of andere afrikanse traditie beter dan onze??.

    2. Volgens mij heb je helemaal geen recht om die man te noemen een “harteloze idiot”, zonder hem te kennen of over zijn situatie iets te weten. Harteloze idiot kun je b.v. een verkrachter noemen of een dezerter, met dezerter bedoel ik onze “mannetjes”die in oorlog tijd in Kosova zijn “verstopt”ergens in Europa.

    3.Ik snap niet wat je bedoelt onze volk is klein, bla bla bla“, ”onze volk is klein, en dat weet je heel goed,

    4.Wat heb ik geschreven heeft alles te maken met de discusie hier, en als dat niet het gevaal is, dan is toch niet verboden om te schrijven.

    5. Je zegt: wat zouden die kinderen “doodongelukkig”voelen als vragen, waar is papa?, wat is dit een onzin, woon je in Nederland of in Mars, hier gaat elke derde stel (gezin) uit elkaar, en als die kinderen allemaal “doodongelukkig”voelen, dan hebben wij in nederland tientaleduizenden kinderen die ongelukkig voelen. Mijn kids die zijn groot geworden zonder vader, zijn nooooit ongelukkig gevoeld, ongelukkig zijn kinderen die opgroien in een gezin waar niets te genieten valt,

    6. Je ben getrouwd 21 jaar meet een vrouw, en ben je altijd trouw gebleven, dat is mooi, maar ongelovelijk doodsaai,

    Met vriendelijke groeten,

  • Fitim

    Xhevahire,

    Ik vind je reacties eigenlijk zielig om eerlijk te zijn. Je zit vol vooroordelen en hebt uitgesproken meningen over alles en nog wat. Alleen je eigen beelden, niets met de waarheid te maken.

    Ik vraag me af of je nadenkt voordat je schrijft en of je je teksten wel eens terugleest? En wat vind je dan van jezelf als je het terug leest? Nog ongelukkiger?

    Ik wens je veel sterkte met jezelf, dat lijkt me de grootste opgave.

  • Bleta

    Hi

    Ben met je eens Fitim , want wat Xhevahire heeft echt een slecht mening , een kind van 5 jaar denk dat beter dan zij kan , xhevahire moet wel schamen wat zei zegt, en beter zijn hoofd gebruiken ,, en ik ken wel iemand die met nl vrouw getrouwd is, niet voor papieren, niet van gebruik makken, puur voor liefde …….. ps NIET ALLE MENSEN UIT KOSOVO EN OVERAL ZIJN SLECHT ******** NIET ALLE MENSEN ZIJN HET ZELFDE !

    Groetjes.

  • Fenix

    Laat me in het kort houden die man heeft jouw gewoon gebruikt om zijn verblijfsvergunning te hebben en mensen die geen hart hebben om hun kinderen achter te laten hun zullen echt hiervoor boeten nu of later maar het komt wel maak geen zorgen.Een man die daat doet jou verlaten en een andere nemen hij gaat gewoon zo verder hij kan niet stoppen totdat ie alles kwijtraakt.

    Ik begrijp je wel dat je van hem houdt want liefde is de zwarste die er is maar als hij niet van je houdt waarom moet je van hem houden ik zou zeggen laat hem gewoon maar,denk niet meer aan hem,begin een nieuwe leven je hebt je kinderen bij je geniet met je kinderen en zoek iemand anders die voor jou geschikt is misschien is het moelijk in begin maar als je iemand anders bij je hebt misschien is wat makkelijker dan gaat van zelf af dat je hem kan vergeten ga gewoon met de tijd mee kijk nou niet meer naar het verleden wat het gebeurt is,gebeurd is gebeurd je kan niet meer achteraf draaien denk niet meer aan hem denk gewoon dat ie dood is dat die niet meer bestaat.

    Zoek een man die voor jou geschikt is die jou helpt om het verleden te vergeten en wees blij dat je kinderen hebt in toekomst heb je hun nodig geniet van je leven.

    P.S.Ik wil eventjes tegen die albanezen zeggen probeer om iemand te helpen en niet met elkaar discusseren er is geen tijd voor tijd dringt om iemand te helpen werk ermee stel voor dat je bij dezelefde situatie zit.En dan?

    Ik wens je veel succes.

  • kak

    al;jfdkioefjjjjjjjjjjjjjjjjjapoewwwwwwwwwwwwwwnvvvvvvvvvvvvvvvvvvakl;jfgobnaejfiaf;labnneoa[

  • peggy

    venera Schreef:

    ——————————————————-

    > ja ik vil vell helpen als ie imel adres notirt

    > gs venera

    Hoi venera.

    Ik zou ook graag je hulp willen hopelijk kan je mij helpen